PR for kæder

Kæder inden for handel, service og sundhed besidder et enormt potentiale for redaktionel omtale. Ikke bare nationalt, men også lokalt og regionalt i alle de områder, hvor man er repræsenteret med filialer.

I kædernes marketingafdelinger er det oftest for ressourcekrævende at versionere og distribuere nationale pressekampagner lokalt. Typisk har man som hovedkontor heller ikke noget stærkt netværk af kontakter på distriktsmedier. Derfor har vi udviklet ChainRelations, Epicents kædekoncept for PR.

 

NATIONAL, REGIONAL OG LOKAL EKSPONERING

National, regional og lokal eksponering af forretningskæder hos epicent

NATIONAL, REGIONAL OG LOKAL EKSPONERING

Som kæde har man også et enormt potentiale for redaktionel eksponering i lokale og regionale medier alle steder i landet, hvor man er repræsenteret med filialer. Denne type medier er meget modtagelige over for forbrugerstof, og det kommercielle udbytte er i top, da læseren relaterer artiklerne direkte til kædens lokale afdeling. På den måde er vejen ikke lang fra påvirkning til køb.

ChainRelations, Epicents kædekoncept for PR, giver landsdækkende kæder omfattende redaktionel eksponering. Dels nationalt, dels i lokale og regionale medier med udgangspunkt i den enkelte filial.

 

Der tages udgangspunkt i et nationalt pressekit, som i første omgang sælges ind til relevante nationale medier. Herefter udarbejdes regionale og lokale versioneringer af landshistorien til distribution i de enkelte lokalområder.

Epicent sikrer optimal eksponering gennem stærke relationer til både nationale, regionale og lokale medier. Dermed opnås stor effekt med få midler.

Kontakt os for at booke en præsentation, hvor vi vil inspirere jer med en række gode cases og eksempler.

Klik her for at downloade flyer om Epicents pressekoncept til kæder.