fbpx

Pressekampagne - et effektivt alternativ eller supplement til annoncering

Medieomtale er et billigt og uhyre effektivt alternativ til traditionel annoncering. Giv os jeres historier, og vi klarer resten!

Redaktionel omtale har to altoverskyggende fordele: Det er gratis, og stoffet anses for mere troværdigt og interessant end annoncer.

Som kunder hos Epicent skal I blot give os jeres budskaber og inputs, så varetager vi fra start til slut hele processen, der fører til omtale i jeres målgruppes foretrukne medier.

 

EPC PLAY (NATIONAL PRESSEKAMPAGNE NIVEAU 3, DK)

Pressekampagne - Kontakt Epicent

EPC PLAY (NATIONAL PRESSEKAMPAGNE NIVEAU 3, DK)

• Forarbejde og research, herunder skitsering af ’den gode historie’
• Journalistik – interviews og tekstforfatning
• Basismaterialet versioneres i op til tre yderligere udgaver, for eksempel målrettet forskellige medier eller lokalområder
• Medieovervågning med ugentlige rapporter

• Telefonisk mediekontakt og -opfølgning samt distribution til alle relevante medier,
herunder både landsdækkende, regionale, lokale og fagmedier

Kontakt salgsafdelingen for at høre nærmere.

EPC PUSH (NATIONAL PRESSEKAMPAGNE NIVEAU 2, DK)

Hjælp til pressemeddelelse - Kontakt Epicent

EPC PUSH (NATIONAL PRESSEKAMPAGNE NIVEAU 2, DK)

• Forarbejde og research, herunder skitsering af ’den gode historie’
• Journalistik – interviews og tekstforfatning
• Medieovervågning med ugentlige rapporter

• Telefonisk mediekontakt og -opfølgning samt distribution til alle relevante medier,
herunder både landsdækkende, regionale, lokale og fagmedier

Kontakt salgsafdelingen for at høre nærmere.

EPC PORT (NATIONAL PRESSEKAMPAGNE NIVEAU 1, DK)

National pressekampagne og pressemeddelelse

EPC PORT (NATIONAL PRESSEKAMPAGNE NIVEAU 1, DK)

• Forarbejde og research, herunder skitsering af ’den gode historie’
• Journalistik – interviews og tekstforfatning
• Medieovervågning med ugentlige rapporter

• Telefonisk mediekontakt og -opfølgning samt distribution til alle relevante fagmedier og lokale og regionale medier

Kontakt salgsafdelingen for at høre nærmere.

EPC POOL (REGIONAL PRESSEKAMPAGNE, DK)

Regional pressekampagne

EPC POOL (REGIONAL PRESSEKAMPAGNE, DK)

• Forarbejde og research, herunder skitsering af ’den gode historie’
• Journalistik – interviews og tekstforfatning
• Medieovervågning med ugentlige rapporter

• Telefonisk mediekontakt og -opfølgning samt distribution til alle relevante lokale og regionale medier og op til tre udvalgte fagmedier

Kontakt salgsafdelingen for at høre nærmere.