Pressekampagne – et effektivt alternativ eller supplement til annoncering

Medieomtale er et billigt og uhyre effektivt alternativ til traditionel annoncering. Giv os jeres historier, og vi klarer resten!

Redaktionel omtale har to altoverskyggende fordele: Det er gratis, og stoffet anses for mere troværdigt og interessant end annoncer.

Som kunde hos Epicent skal I blot give os jeres budskaber og inputs, så varetager vi fra start til slut hele processen, der fører til omtale i jeres målgruppes foretrukne medier.

 

EPC PUSH (NATIONAL PRESSEKAMPAGNE NIVEAU 2)

Hjælp til pressemeddelelse - Kontakt Epicent

EPC PUSH (NATIONAL PRESSEKAMPAGNE NIVEAU 2)

• Forarbejde og research, herunder skitsering af ’den gode historie’
• Journalistik – interviews og tekstforfatning
• Rapportering på realiserede omtaler

• Telefonisk mediekontakt og -opfølgning samt distribution til alle relevante medier,
herunder både landsdækkende, regionale, lokale og fagmedier

Kontakt salgsafdelingen for at høre nærmere.

EPC PORT (NATIONAL PRESSEKAMPAGNE NIVEAU 1)

National pressekampagne og pressemeddelelse

EPC PORT (NATIONAL PRESSEKAMPAGNE NIVEAU 1)

• Forarbejde og research, herunder skitsering af ’den gode historie’
• Journalistik – interviews og tekstforfatning
• Rapportering på realiserede omtaler

• Telefonisk mediekontakt og -opfølgning samt distribution til alle relevante fagmedier og lokale/regionale medier

Kontakt salgsafdelingen for at høre nærmere.

EPC POOL (REGIONAL PRESSEKAMPAGNE)

Regional pressekampagne

EPC POOL (REGIONAL PRESSEKAMPAGNE)

• Forarbejde og research, herunder skitsering af ’den gode historie’
• Journalistik – interviews og tekstforfatning
• Rapportering på realiserede omtaler

• Telefonisk mediekontakt og -opfølgning samt distribution til alle relevante lokale/regionale medier og op til tre udvalgte fagmedier

Kontakt salgsafdelingen for at høre nærmere.

REGIONAL/LOKAL VERSIONERING

Pressekampagne - Kontakt Epicent

REGIONAL/LOKAL VERSIONERING

• Pressekampagnen versioneres til regionale og lokale medier i de relevante distrikter/handelsområder
• Rapportering på realiserede omtaler

• Telefonisk mediekontakt og -opfølgning samt distribution til alle relevante regionale og lokale medier

Kontakt salgsafdelingen for at høre nærmere.