Det siger kunderne

Her kan du læse om, hvordan nogle af vores kunder oplever samarbejdet med Epicent.

Efterfølgende er du meget velkommen til at booke en præsentation, hvor vi ikke mindst vil inspirere jer med en række gode cases og eksempler.

Fri BikeShop

Fri BikeShop

Fri BikeShop, Danmarks største cykelkæde, hjælper vi løbende med forbrugerrettet PR. Eksempelvis en kampagne på elcykler, som har genereret over 130 medieomtaler med en samlet eksponeringsværdi på omkring DKK 1.500.000.

Marketingkoordinator Anita Sørensen siger:

Vi er meget tilfredse med processen og samarbejdet. Hele det store arbejde med at interviewe, skrive, distribuere til medierne og efterfølgende informere os om, hvilke medier der har bragt historien. Og det er der jo rigtig mange, der har. Jeg synes, at historien blev supergod, og den har givet rigtig fin respons. Der har både været meget omtale lokalt og nationalt, blandt andet i Go’ Morgen Danmark. Vi ser frem til næste møde om, hvilke nye historier vi skal finde på.

fitness dk

fitness dk

fitness dk skaffer vi blandt andet medieomtale i forbindelse med åbning af nye centre. Både foromtale, dækning af åbningsdagen og efterfølgende follow-up.

Marketingchef Marianne Frandsen fortæller:

Jeg er godt tilfreds med arbejdsprocessen. Epicent har været gode til at lytte til vores mål og komme med bud på, hvordan målene bedst muligt kan opnås. Det aftalte bliver overholdt, og vi har altid vidst, hvad der skulle ske. Vi er glade for udbyttet og opnår den ønskede omtale. Ofte fører omtalerne i sig selv til yderligere omtaler.

Landinspektørfirmaet LE34

Landinspektørfirmaet LE34

LE34, der er Danmarks største landinspektørfirma, kører løbende både nationale og lokale pressekampagner gennem Epicent.

Faktisk er virksomhedens medieeksponering blevet firedoblet siden samarbejdets start.

Kasper Møller, kommunikationsrådgiver hos LE34, udtaler om en aktuel kampagne:

Den gode dækning var helt klart med til at give kampagnen luft under vingerne. Vi havde den højeste trafik nogensinde på vores hjemmeside, og jeg synes, at afviklingen spillede hele vejen. Jeg har også hørt fra vores afdelingsledere, at lokale kunder har bemærket historien, og afdelingerne er dermed blevet profileret i deres regionalområder. Så kampagnens brandingeffekt har utvivlsomt været god.