Det siger kædekunderne

Her kan du læse om, hvordan nogle af vores kædekunder oplever samarbejdet med Epicent.

Efterfølgende er du meget velkommen til at booke en præsentation, hvor vi ikke mindst vil inspirere jer med en række gode cases og eksempler.

 

XL-BYG

XL-BYG

XL-BYG benytter både sin presseindsats til at øge salget af specifikke varegrupper og tiltrække nye medarbejdere til kæden.

Liselotte Christensen, der er HR- og kommunikationschef hos XL-BYG a.m.b.a., udtaler:

– Jeg har gennem adskillige år benyttet Epicent til PR-aktiviteter. Vi er fuldt ud tilfredse med resultaterne.

BILTEMA

BILTEMA

Biltema Danmark A/S har samarbejdet med Epicent siden 2017, og i de seneste år er eksponeringen i redaktionelle medier mangedoblet med hundredvis af presseklip og et stort millionbeløb i annonceværdi hvert år.

– Epicent har 100 % fokus på at få løst opgaven til aftalt tid, lyder det fra marketingchef Jens Stig.

KONDITORBAGER

KONDITORBAGER

KonditorBager, der med 51 butikker er landets største frivillige kæde af bagerier, samarbejder med Epicent om både proaktiv PR og kriseberedskab.

Morten Lapholm, CEO hos KonditorBager A/S, forklarer:

– Baggrunden for valget af Epicent er høj faglighed kombineret med stor praktisk erfaring i at håndtere intern og ekstern kommunikation.

PLANTORAMA

PLANTORAMA

Den hurtigtvoksende kæde Plantorama har været kunde hos Epicent siden 2019 og opnår hvert år mere end 500 presseklip og en annonceværdi på et tocifret millionbeløb.

– Samarbejdet har sat mere struktur på vores PR-indsats og giver gode resultater. I vores omskiftelige og sæsonprægede hverdag er det en fornøjelse at samarbejde og sparre med kompetente folk, der er fleksible og hurtigt leverer materiale, siger contentspecialist Julie Kjær.

DIN HØRESPECIALIST

DIN HØRESPECIALIST

Din Hørespecialist driver 24 klinikker over hele landet. Med Epicents kædekoncept tiltrækkes potentielle kunder til godt 100 lokale informationsevents om høreapparater hvert år. Den direkte salgsfremmende effekt i hvert lokalområde er betydelig og let målbar.

Marketingchef Kristoffer Drachmann er begejstret:

– Professionalisme, venlighed, præcision og god
sparring. Vi har igennem en årrække haft fornøjelsen af at samarbejde med Epicent og er meget tilfredse med servicen. Epicent leverer altid til tiden og kan varmt anbefales.

FRI BIKESHOP

FRI BIKESHOP

Fri BikeShop, Danmarks største cykelkæde, hjælper vi løbende med forbrugerrettet PR. Dels nationale nyheds-, sæson- og tendenshistorier med regional versionering, dels lokale ad-hoc-indsatser.

Et godt eksempel er en kampagne på elcykler, som har genereret over 130 medieomtaler med en samlet eksponeringsværdi på omkring DKK 1.500.000.

Marketingkoordinator Anita Sørensen siger om kampagnen:

– Vi er meget tilfredse med processen og samarbejdet. Hele det store arbejde med at interviewe, skrive, distribuere til medierne og efterfølgende informere os om, hvilke medier der har bragt historien. Og det er der jo rigtig mange, der har. Jeg synes, at historien blev supergod, og den har givet rigtig fin respons. Der har både været meget omtale lokalt og nationalt, blandt andet i Go’ Morgen Danmark. Vi ser frem til næste møde om, hvilke nye historier vi skal finde på.