Social listening: Hvornår får I dårlig omtale på Facebook?

Sov tryggere med overvågning af sociale medier!

Det er stadig vigtigere at agere hurtigt, når man nævnes på de sociale medier. Det gælder ikke blot kommentarer på egne sider, men også ved omtale på blandt andet kunders og mediers sociale profiler. Særlig kritisk er det naturligvis, hvis der fremsættes beskyldninger eller kommer negativ omtale.

REAGER OMGÅENDE MED ALARMERING I REALTID

Social listening: overvågning af sociale medier

REAGER OMGÅENDE MED ALARMERING I REALTID

Når eksempelvis en utilfreds kunde ytrer sig negativt på en forbrugerorganisations eller et redaktionelt medies Facebookside, er en omgående reaktion ofte afgørende. Derfor tilbyder Epicent overvågning af sociale medier med alarmering i realtid.

Ud over jeres eget brandnavn giver løsningen også mulighed for at overvåge andre relevante søgeord, eksempelvis konkurrentnavne.

Kontakt salgsafdelingen for at høre nærmere om overvågning af sociale medier.